Hoe werkt het met verzendkosten?

Wij rekenen verzendkosten aan de hand van het land waar naar je de producten wilt versturen.

Zijn alle producten tweedehands?

We hebben een groot aanbod aan gebruikte producten online staan. Deze zijn allemaal gecontroleerd door onze experts. Hierdoor kunnen we top ski’s aanbieden voor een goedkope prijs. We hebben ook enkele producten online en in de winkel die nieuw zijn. 

Zijn de ski’s gewaxt en geslepen?

Ja, al onze ski’s worden gewaxt, geslepen en gepolijst voor deze meegaan met de klanten. Dit bieden wij als extraatje aan als je ski’s of snowboardspullen huurt en/of koopt. Wil je langskomen om je eigen spullen te laten onderhouden? Kijk dan even op onze waxen & slijpen pagina.

Kan ik ook wintersportspullen inruilen?

Dat kan zeker. Wij willen wel graag het materiaal even bekijken. Je bent altijd welkom tijdens onze openingstijden. 

Kunnen jullie de ski’s voor me afstellen?

Ski’s die in de winkel worden gekocht, stellen wij ter plekke. De ski’s die via de webshop worden gekocht, kunnen wij niet afstellen. Wil je je schoenen en ski’s op elkaar af laten stellen en zijn ze niet bij ons gekocht? Kom even langs in de winkel, dan kijken we wat we voor je kunnen doen. 

Verhuren jullie ook dakkoffers?

Nee, deze verhuren wij niet. Wel verhuren en verkopen wij skitassen en schoenentassen. 

Verkopen jullie ook losse bindingen voor snowboards?

Ja. Die verkopen wij in de winkel en online. Deze vallen op de website onder het kopje snowboard. 

Wat zijn slalom, race, allmountain en twintip ski’s?

Dit zijn verschillende soorten ski’s die elk andere eigenschappen hebben.

Wat als er tijdens mijn skivakantie iets gebeurt?

Neem contact met ons op, dan zoeken we naar een passende oplossing.

 

Veelgestelde vragen

Wat is de levertijd?

Is het product voor 16.00 uur besteld dan versturen wij de bestelling dezelfde dag nog. Dit betekend, in bijna alle gevallen, dat het product de volgende werkdag wordt geleverd.

Is het ook mogelijk om de bestelling af te halen?

Jazeker. Je kan de bestelling ook afhalen bij onze winkel op Herculesplein 25, 3584AA Utrecht. Je kan deze optie aangeven tijdens het afrekenproces.

Staan alle online producten ook in de winkel?

Ja, alle producten die wij online aanbieden kun je ook in onze winkel vinden.

Zijn de ski’s (of schoenen) nog in nette staat?

De ski’s zien er nog netjes uit, ze worden ingekocht in kleinere skigebieden en zijn 1 jaar lang 6 tot 8 weken gebruikt.

Zijn de ski’s inclusief bindingen?

Alle ski’s, op de website en in de winkel, zijn inclusief bindingen.

Welke schoenmaat heb ik nodig?

Skischoenen zijn in mondopoint-maat. Dat werkt net even iets anders dan de gewone maten. Om jouw juiste maat te bepalen moet je eigen Europese schoenmaat omzetten naar mondopoint. Voor meer informatie, klik hier. 

Slijpen jullie ook snowboards?

Ja, dit doen wij zeker. We hebben hier een aparte machine voor. Als je een snowboard bij ons koopt of huurt zullen we dit altijd als gratis extraatje doen. Wil je je eigen snowboard laten waxen & slijpen? Kijk op onze waxen & slijpen pagina voor meer informatie.

Wat houdt de radius in?  

De radius geeft aan hoe groot de bochten zijn die je met de ski kunt maken. De radius is altijd aangegeven in meters. Hoe lager deze is hoe kleiner de bochten die je met die ski kunt maken dus zijn. Over het algemeen geldt dat hoe lager de radius, hoe makkelijker deze te hanteren is.